Anna Westergren -

Chill i Drafting class

2010-11-22 19:35:45
Sitter just nu i Drafting class, bokstavligt talat, sitter eftersom vi har vikarie sa blir det inget annat an sitta och prata bort lektionen. Men vikarien verkar inte bry sig om man sager sa, hon har istallet fixa till det riktigt mysigt med popcorn och kaffe eller nat.

Aja, jag ar tillbaka igen, ska forsoka bli mer aktiv igen. Allt ar inte precis sa bra som jag hoppades att det skulle bli, men det ar val bara att leva genom det.

Forst och framst sa vill jag bara saga att jag ar en idiot haha. Glomde bort ett photography project vi hade att presentera idag, sa jag satt med powerpoint hela natten igar. Fick 3 timmars somn. Men problemet var att datorn vi skulle anvanda for att presentera var trasig sa det blev inget idag. yeeey. 
Forstar inte varfor jag tar allt sa serios, betygen raknas inte ens utan jag behover bara ha C = G i alla amnen. 
Men men san ar jag. Antar att det ar positivt pa ett satt men andaaa idiotisk. haha.

Hoppas ni forstar texten utan alla svenska tecken. 

lol nu pratar vikarien i telefon, bestammer nagot infor thanksgiving helgen, mat och grejs...  

Kommentarer
Postat av: Nicole

hahah! Vilken rolig vikarie!



Hoppas allt löser sig snart!

2010-11-22 @ 20:01:14
Postat av: emma

vilken organisation åker du med ? :p

2010-11-22 @ 22:47:17
URL: http://empiish.blogg.se/
Postat av: någon

ni som undrar över något kolla längre tillbaka på Annas Blogg så hittar ni svaren....i Annas fråge stund...../någon.

2010-11-23 @ 15:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0