Anna Westergren -

At Finan's place!

2010-11-24 07:09:01
Har varit en låång men riktigt rolig dag!

Sitter just nu på mitt nya, tillfälliga rum här hos the Finan Family. OTROLIGT trevliga människor som redan har fått mig att känna mig som hemma, gud vad jag önskade att jag kunde stanna här..

I alla fall, kom hit runt 18.00 tiden, vi åkte sedan iväg igen för att äta lite Chinese food, efter det blev det Target för att handla hem lite saker. Vi pratade lite om hur dessa 5 dagar kommer att se ut, så ja imorgon är det en hel ledig dag! Sova ut så länge som man vill, kommer att förmodligen åka iväg på något med Rachel, dottern i familjen, hur gullig som helst.
Sen börjas det, mat mat mat, både imorgon och på torsdag! YEEY!!
På fredag blir det Black Friday, sooo excited!!!!! För er som inte vet så är Black Friday en dag i Amerika alltid efter Thanksgiving, då typ alla affärer har galet mycket rea med galet låga priser. Affärerna brukar ibland öppna vid midnatt eller runt 4 på morgon, så ja, jag Rachel och hennes kompis ska åka to the mall typ 3 på morgonen och vänta på att få komma in, haha. Kommer förmodligen vara iskallt!
På lördag blir det HARRY POTTER! och söndag.., beror på när jag åker tillbaka.... sadface!



Har myst med kattisarna här, ska nog släcka ganska snart eftersom jag börjar få huvudvärk av trötthet...
Vet inte hur uppdateringen kommer att se ut dom närmsta dagarna, men du, det sket jag i för fyfan vad jag ska njuta av dessa dagar!!! för sen blir det tillbaka till det deppiga.. puss

Kommentarer
Postat av: Nicole

ja, njut av dessa dagar, och ät masa turkey!! Gud så gott!

2010-11-24 @ 21:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0