Anna Westergren -

Söndag

2010-05-09 15:58:52
Färdig! Eller snart i alla fall.
Har i princip städat hela huset nu sen klockan 10.00 i morse. Att vara en aning bakis med en yr skalle, mensvärk i hela korsryggen och rejält trött efter att inte fått sån behövlig sömn, gjorde inte städningen så mycket roligare precis. Men jag har fightats här med dammsugaren och fått upp alla popcorn från golvet.
Kvällen igår var bäst i alla fall! Hade ett riktigt trevligt sällskap mellan 19.00-04.00, och fin fina presenter fick man också. Tacktack! Har tyvärr inga bilder att bjuda på efter som mitt minneskort är borta, lika bra att köp sig ett nytt!
Min söndag kommer att fortsättas i ännu mer städning och historia plugg. Inte långt kvar nu till sommarlovet! Skönt men samtidigt tråkigt att behöva lämna alla underbara personer jag träffat under detta år! Hoppas ni fortfarande vill vara mina vänner när jag kommer tillbaka med palmer, tassels och en ring på mitt finger.
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Giulia

Åh Annni, tack för en riktigt trevlig kväll! Och självklart kommer vi fortfarande att vara dina vänner när du kommer hem gummsipummsi (L)

2010-05-09 @ 23:19:29
URL: http://ggiuliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0