Anna Westergren -

Gårdagens look.

2010-05-30 12:17:38
En fråga jag fick igår.
Vet inte om du menar sminket jag har på mig just i den bilden i det inlägget, eller vad jag vanligtvis brukar ha?
Aja, kan berätta om just den looken i alla fall så får ni väl säga till om ni vill veta något mer!
Bilden hittar ni bara något inlägg nedanför eller HÄR för dem som är lat och inte orkar skrolla ner.
Inte direkt världens mest högkvalitets bild, men ni kanske ser någorlunda.
Ansiktet:



Detta är väl den vanligaste basen jag bär, inte lika mycket nu när det börjar bli varmt, men under vinter och början av våren var detta en normal vardags bas.
Detta bar jag igår:
Nivea Visage Day Care - Smörjer alltid in ansiktet innan jag sätter på andra produkter. Foundationen blir allt mer jämnare och ansiktet blir återfuktad under dagen.
Matt Foundation från Make Up Store - Jätte bra för dem som har oljig eller bland hy, vilket jag ha vid t-zonen (panna,näsa,haka)
IsaDora Velvet Touch Compact Powder.

Lite bronzer från H&M, den stora orange/bruna ni vet säkert.
Ögonen:

Coastal Scents 88 Warm Palette.

Maybelline Colossal Mascara.


Mer än så var det inte, fast för sig, det kan tyckas vara mycket för en del.
Aja, detta bar jag igår kväll i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0