Anna Westergren -

Rainy Sunday

2010-05-23 17:13:41
Har legat i min säng praktiskt taget hela dagen, nu har jag äntligen kommit ner i fåtöljen, inte mycket bättre det. Men det är trots allt Söndag, lätt hänt att det blir så här då. Dessutom har det regnat hela dagen, så det blev sängen helt enkelt.
Har i alla fall roat mig att beställa hem lite nytt från IaMia's hemsida, utnyttjar den rea som slutar idag. Lika bra det!
Det lär väl komma någon gång i veckan, visar väl det då antar jag.
Jag har faktiskt inget roligt att berätta idag, förutom att går kvällen var toppen med teater. Men annars står världen helt stilla för mig idag. Har inte planerat att just nu göra något åt det heller..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0