Anna Westergren -

Placerings fakta.

2010-05-27 14:32:41
Först och främst, det är fortfarande 99% att jag åker. Men jag tycker det är sådan stor procentskara så jag kan lika berätta det nu hittills vet!

Jag kommer alltså (förmodligen) åka till Tennessee denna höst, till ett område en bit utanför Nashville. Alltså området ligger mellan en stor sjö vid namn Pracy Priest Lake och självaste countrystaden Nashville.
Det jag hittills vet är jag kommer att bo hos Tommy och Phillip, som varit tillsammans i 3 år och ska nu gifta sig i Juni. Den är en väldigt speciell placering, så det är just därför jag har ett val att tacka nej om det inte skulle passa mig. Men jag tycker det bara är roligt att få komma till något helt nytt, att få bo hos ett homosexuellt par. Kommer bli ett mycket spännande och lärorikt år!

Phillip har ett häst intresse, precis som mig, och är uppvuxen med hästar. Vet dock inte ännu vad han jobbar som eller ålder.
Men Tommy vet jag jobbar med cognitive development coaching, typ som psykolog. Vilket står mig nära eftersom jag själv har intresset att jobba som det i framtiden.
Paret har även två katter vid namn Ziggy och Simon.

Dem tycker om att resa och har redan några planer för året som dem vill att jag ska följa med på. Först få träffa båda deras familjer i Alabama och Pennsylvania. Därifrån kan man lätt ta sig till Washington DC och New York, om jag så vill. Sen planerar dem att åka till England under året och vill gärna ha med mig dit också. jag själv älskar att resa så det passar mig utmärkt!

Det var väl det mesta som jag fått reda på, alltså bara lite intressant fakta till mig innan jag tar mitt beslut. Efter det kommer all grundlig fakta om skolan och Tommy och Phillip.

Kommentarer
Postat av: emma

Skulle verkligen vara annorlunda men antagligen väldigt roligt och lärorikt! :) Vad coolt att dom vill ta emot en utbytesstudent, känns ju inte direkt som den "typiska" värdfamiljen om man säger så! :)

2010-05-27 @ 15:22:33
URL: http://ienannandelavky.blogg.se/
Postat av: johanna

åhh, det låter spännande!

2010-05-27 @ 15:45:20
URL: http://johannians.blogg.se/
Postat av: Jenny

ja, låter jättespännande! väldigt, väldigt annorlunda men kul att pröva på! de är säkert jättesnälla och gulliga :D

2010-05-27 @ 16:36:25
URL: http://www.jennyns.wordpress.com
Postat av: Birre

Shit vad roligt Anna! :D

2010-05-27 @ 20:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0