Anna Westergren -

Det blir inget Tennessee..

2010-05-27 16:55:51
... ibland kan det hända att denna 1 % chansen är starkare än 99%. Det blir inget Tennessee..
Tydligen så är det mina föräldrar som bestämmer hela den här grejen, jag har fan ingen röst alls i det här.
Pappa är nästan fly förbannad över detta förslag, tack vare hans fördomar för homosexuella. Han skulle knappt prata eller höra av sig till mig om jag tagit den placeringen...
Fan att jag ska behöva vänta en evighet till innan den nya placeringen kommer... FAN!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vad synd!! :( Det lät ju as bra tyckte jag! Jag hade nog fått utan problem, mammas bästa kompis Morgan är gay, vet egentligen inte vad pappa tycker, han har liksom inte så mycket att säga i min familj om man säger så, det e min syrra som styr hemma, hos pappa iaf (mina föräldrar är separerade sedan lääänge)

2010-05-27 @ 19:00:53
URL: http://anneliiusa.devote.se
Postat av: Anonym

nej fy vad synd ! :(

det verkade ju vara perfekta för dig? iaf att nu hade samma intressen ! :(

aja det kanske kommer någon ännu bättre? :D

2010-05-27 @ 19:30:43
Postat av: Jenny

nej, fyfan för fördomar! stackars dig och stackars tommy och phillip! bajs vad sur jag blev, fast det inte ens gäller mig!

hoppas du får ny placering snart i alla fall!

2010-05-27 @ 20:20:40
URL: http://www.jennyns.wordpress.com
Postat av: samuel

neeeeej men anna :( jag tkr verkligen du ska diskutera det med din far, och få din mamma på din sida isfl!!!! de här var ju som gjort för dig!!!

2010-05-27 @ 21:01:24
Postat av: just a girl

Asså jag vill inte låta FÖR taskig eftersom jag känner varken dig eller din pappa, men det lät ju väldigt trångsynt - liksom, vi är på 2000-talet, get with the program.



Men om din pappa känner så, så har jag givetsvis inget att säga om det. Gjorde mig bara lite frustrerade - för din skull också, eftersom du måste vänta nu. Men om du känner så starkt för det och verkligen gillar paret varför pratar du inte med dina föräldrar om det?

2010-05-27 @ 22:23:44
Postat av: moa

Anna det är klart som tusan du ska ta den där placeringen! FYFAN va coolt! varför är folk så rädda för? vad skulle ha hänt om du eller johan var homosexuell då? vad skulle han göra då?

Min moder hälsar att hon håller med! Det är väl en människa med kött, blod och känslor man förälskar sig i, inte ett kön ! kram på dig!

2010-05-28 @ 00:28:23
URL: http://mei.blogg.se/
Postat av: Alice

Fan vad synd!

2010-05-28 @ 07:58:35
URL: http://alicewalden.blogg.se/
Postat av: S

Sorry for saying this. men sånna som din pappa borde skjutas.

2010-05-29 @ 16:30:27
Postat av: Lisa

Åh fan vad dåligt!!!! Jag tycker placeringen lär hur bra som helst... Hoppas du får en ny snart iaf!

2010-05-29 @ 18:32:14
URL: http://lisasusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0