Anna Westergren -

Super sugen!

2010-03-07 23:25:18
Bad, baaaad guality!
Sportlovet är slut, vilket betyder att skolan börjar, vilket betyder att allt pluggande börjar..
Sitter just nu och läser men ska nog släcka ner snart.
Och allt detta får mig ett bli sjukligt sugen på LOKA! Inte nog med det så är jag dödligt sugen på att stanna uppe hela natten och kolla Oscarsgalan...
Men varför deppa, 5 veckor och det är påsklov, 6 v tills min awesome seventeen och en dag (kanske två) tills sängen kommer!
Godnatt mina vänner.

Tydligen går det inte att göra stora mellanrum mellan raderna, på macen?
..eller så är det bara mig det är fel på.. kan va så
Godnatt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0