Anna Westergren -

Onsdags kväll

2010-03-24 20:57:31
Just vid den här tids punkten påminns jag utav mig själv om att i morgon är det torsdag och dagen efter, fredag, vilket betyder sovmorgon. Även om det inte är en sovmorgon att skryta med, så är det i alla fall någon extra timme att få vakna upp i. Underbart utan detta morgon stress!

Plugg dags nu för min del och till det blir det kvälls tet. Spanskan följs därefter av något avsnitt av Skins i vita sängen.

- har länkat ett gäng utbytesstudenter inför hösten, längst ner i menyn. I fall ni är nyfikna.

- åhh, träningsvärk och tänderna tar kol på mig!

Kommentarer
Postat av: Jenny

visst, hinner inte just nu men skriv till mig när du länkat så länkar jag dig =) vad har du valt för område?

2010-03-24 @ 21:06:32
URL: http://www.jennyns.wordpress.com
Postat av: Malin the one and only!

har länkat dig nu ;D

2010-03-24 @ 21:34:34
URL: http://malinhenrikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0