Anna Westergren -

Nackdel med USAäventyret

2010-03-31 21:19:21
Jag vet inte hur länge jag har velat att detta ska börja igen. Nostalgi och sann kärlek på högsta nivå.
Jag snackar såklart om Fångarna på Fortet!

Till hösten börjar, kanske det bästa familjeprogrammet genom tiderna, igen och jag kommer att befinna mig på andra sidan jorden. År har gått och äntligen kommer det tillbaka, men jag missar hela skiten. Kul.
Nej jag överdriver, men det är synd. Liten tår i alla fall.

Lycklig över att tv4play förmodligen kommer att rädda hela situationen !

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejsan=)

Jag ska oxå till usa i höst, har länkat dig och tänkte att du kanske kunde länka mig?

2010-03-31 @ 23:05:45
URL: http://sofia.webblogg.se/
Postat av: emma

det programmet är ju sanslös bra! :D

2010-04-01 @ 08:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0