Anna Westergren -

"Do or die, now or never"

2010-03-27 14:49:36
Hollywood hills '
Hela livet var ett disco '

Lördag.
Måste först tacka vädret, lågtrycket, som ger mig denna huvudvärk. Tack.

Upptagen kväll i Harkskär igår med trevligt folk. Hade med mig kameran som dog efter en suddig bild..
Så jag har tyvärr inga bevis på att jag hade en toppenkväll, men men, vad gör man.
Belive it or not.

Dagen ser inte ut att locka mig till att göra något. Utan planerna blir väl att hemma mys om inget annat kommer upp. Har ni något bra film tips, får ni gärna dela med er?
Skulle egentligen behöva åka till stan, men huvudet säger nej, så nej får det bli.
Istället festar jag loss ensam, med små, lugna rörelser till Markus Krunegård.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0