Anna Westergren -

Alice In Wonderland

2010-03-13 09:50:57
Vet inte hur länge jag har längtat efter att få se den här filmen, framförallt något nytt av Tim Burton!
Älskar hans gotiska, surrealistiska och romantiska stil.

Ikväll är det äntligen dags! Jag och Anton är taggade till tusen, och kommer att få uppleva Alice äventyret i guldstolar med bästa ljud och view!
-
Just nu känner jag mig riktigt äcklig efter att ha vaknat upp i en varm säng som har blivit genom hela morgonen stekt av solen. Dusch nu som gäller, inget annat existerar!
Hoppas ni fått en toppen start på dagen! Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anna Emanuelsson

tim burton har gjort jättemånga filmer tillsammans med johnny depp. bl a Sweeney Todd, har du sett den? Den är jättebra!



Jag vill också se den filmen

2010-03-13 @ 13:19:41
URL: http://heeneley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0