Anna Westergren -

Update

2010-06-05 00:58:58
Jag är tråkig nu för tiden, det är bara för att det enda jag lever för just nu är en placering till USA. När jag väl fått den kommer jag tillbaka till verkligheten.

Har suttit med visumhandlingarna idag på eftermiddagen, fick mitt DS2019 (kortfattat, ett viktigt papper) idag så då är det bara att börja att fylla i DS160 (visumhandlingarna online bla bla bla). Kan väl säga att jag kommit halvvägs, vilket tog någon/några timmar. Det är i alla fall riktigt tråkigt!
+ fick reda på lite mer om man organisation i USA. Att dem erbjuder några trips runt om i USA som man kan delta i. Kostar även det lite pengar för några dagar, men om man kommer bo på östkusten är det väl roligt att få utforska andra kusten med Hollywood m.m.

Nu har jag träningsvärk efter brännbollen idag, och kommer nog somna av smärtan. Har varit på bio med mys tessan, en självklarhet att gå och se Sex and The City 2. Riktigt bra film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0