Anna Westergren -

Saturday night

2010-06-06 14:31:15
Ni underbara vänner, kommer saknar er!

Gårdagen var toppen! En riktigt lyckad klassfest men med några nedgångar. Allt var annars riktigt trevligt med grillmys och partyparty därefter.
Vaknade imorse av mig själv runt åtta, tänkte att det lika gärna var bra att stiga upp och börja städa. NU är jag äntligen klar med dammsugning, torkning och rensning av skräp.
Jag är praktiskt taget död. Mina ben orkar inte hålla mig uppe längre och varje lite del i kroppen värker, men det är väl sånt man får ta.

Nu sitter jag och äter glass, planer på att göra något mer idag finns inte. Resten av dagen ska jag vara en tråkig soffpotatis för det är precis det jag förtjänar just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0