Anna Westergren -

Intervju på ambassaden: Check!

2010-06-13 17:48:32
ÄNTLIGEN är visumansökningen klar!
Fan vilket jobb, nästan värre än kompletteringarna jag gjorde i höstas. Men nu är det i alla fall klart, ska bara skriva ut och skriva under så är det bara att vänta. Jag bokade intervjun på ambassaden också vilket blev vääääldigt sent. 29 Juli. OMG, jag vet! Vissa har redan varit där och fått sitt visum, men jag var tvungen att göra såhär eftersom den 17 Juli åker jag till Frankrike i tio dagar där jag måste ha med mitt pass. Visst det fanns gott om tider på ambassaden 13,14,15 Juli, men eftersom det tar drygt 5-7 dagar tills jag sedan för hem passet och mitt visum skulle jag inte hinna. Så det blev ännu mer krångel, men det här är det enda möjliga så vad gör man.

Nu är det bara visumkortet, en massa betalningar och annat grejs som ska göras denna vecka.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

vad mysigt att åka till Frankrike :)

2010-06-14 @ 11:10:54
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-06-15 @ 15:46:09
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Jenny

Hur gjorde du med fotot? Jag försöker ladda upp en bild men det är alltid fel format! Är man tvungen atta ha något program där man kan ändra storleken? För det måste typ vara ett fyrkantigt foto! Snälla, kan du hjälpa mig jag är desperat!

Tack!

2010-06-20 @ 15:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0