Anna Westergren -

Eclipse Soundtrack

2010-06-03 17:40:53
Musiken i en film är mycket viktigt enligt mig själv, det gör en mer intresserad och mer insatt i filmen. Bara några toner vid ett speciellt tillfälle kan betyda så otroligt mycket. Som vanligt lyckas dem denna gång också med soundtracket till den 3.de filmen i Twilight serien, Eclipse. Musiken är surrealistisk, känslostark och intressant precis som filmen. (eller vad vet jag, kan bli katastrof denna gång.. men utifrån dem två senaste filmerna)

Jag har funnit mig några riktiga favoriter bland dessa och ser mig vart dessa låtar kan ta plats.
Något som verkligen uppskattas av mig är artisterna som fått deltagit i detta soundtrack:
Metric, Florence + the Machine, Sia, Vampire Weekend, Band of Horses.

HÄR hittar du soundtracket om du redan som jag är lite nyfiken över hur filmen kommer se ut, i musikväg.
OBS! Tyvärr har soundtracket tagits bort nu från sidan, fungerade utmärkt igår. Men vad jag tror så kommer det upp igen den 8 JUNI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0