Anna Westergren -

Wakey! Wakey!

2010-07-11 10:56:19
Förkylningen har knappast blivit bättre, längesen sist jag vara så är sjuk faktiskt. Hostar som en gud och snoret är liksom non stop. Men jag är i alla fall uppe med ett glatt humör och tänkte ta mig ut i solen snart och vila upp mig där med ett antal kanor vatten.
Gårdagen var toppen!

Befann mig mellan 14.00 till 00.30 ute i Eddies stuga för att fira honom. Det bjöds på fin fin tårta och grillat, även mycket sol och bad. Allt slutade med lite familjespel med gosaker under myggnät nere vid vattnet. En riktigt fin dag!
Tänkte innan jag försvinner ut i värmen, lägga upp lite bilder från gårdagen.

See U in a minute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0