Anna Westergren -

USA News

2010-07-27 16:41:47
Medan jag var borta i Frankrike så har jag fått en hel del nytt i inkorgen.
Bland annat mail från Mark med ny information och biljett samt flygtider.
Börjar lite snabbt angående flygresan.

  • 17 Augusti: Stockholm - New York Newark
Avresa: 10.40 (svensk tid)
Anländer: 13.10 PM (amerikansk tid)
  • 20 Augusti: Newark Airport - Raleigh-Durham Airport
Avresa: 6.45 AM
Anländer: 8.22 AM

News from Mark:
En sak som jag har varit lite orolig över är hur jag ska få ett välfungerande internet medan jag är borta. Tur som är så jobbar Mark inom IT och han berättade nyss i ett mail att så fort jag har anlänt så ska han installera deras nätverk i min dator samt fixa så att jag får kontakt med deras skrivare.
Han skickade jätte många länkar om vad det finns för aktiviteter i områden omkring Bahama och även utanför staden. En sak som var jätte bra, som jag letat efter, var om skolans dress code. Jag var ganska säker på att det skulle finns några regler kring det, tur nog är det inga allvarliga som påverkar min normala klädstil. Men det är såklart att jag får anpassa mig.

Dress Code:
Fick även reda på lite mer om hur familjen ser ut.
Både Mark och Mary har haft ett förhållande innan och har barn på egna håll. Mary: En son (vet inte vad han hette) och dottern April. Det är btw Aprils barn jag har pratat med innan, Kaitlyn. Mark: Sonen Travis.

Jag antar att ni är nyfikna på hur allt ser ut, familj, hus m.m. Då är ni inte ensamma! Men Mark har nu lovat i sitt senaste mail att han ska skicka bilder och mer info den här veckan!

Kommentarer
Postat av: Evelina utbytesstudent 10/11

Men gud vad kul då kommer du och jag ses i NY!! :)

2010-08-10 @ 08:59:02
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0