Anna Westergren -

Underbart, 4 veckor till...

2010-07-07 10:04:22
Nej jag blev inte av med helvetet i munnen idag. Saken var den att när jag sist var där i Maj hade jag jätte stora gluggar kvar att fixa, vilket jag har gjort på egen hand nu hela Juni med hjälp av gummisnoddar. Min tandläkare trodde inte att det skulle gå så snabbt, så det som återstår nu är ett par fjutiga mellanrum som knappt syns, och detta ville dem fixa så att jag får ett helt klart resultat innan jag åker. Vilket betyder att jag slipper sätta in tandställning igen när jag kommer hem.
Det är för sig jätte bra, att jag kommer blir helt klar i munnen. Men efter att ha förväntat sig att den skulle av detta datum blir men hyffsat besviken när man ska ha den kvar i fyra veckor till.

Nu ska jag vara sjukt irriterad och bara deppa i några timmar, sen ska jag njuta av solen. Det enda som verkligen kan pigga upp mig nu är en placering, men det kommer ju knappast att hända..

10 augusti är datumet nu, och då ska den fan ut annars gör jag det själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0