Anna Westergren -

Svar på kommentarer:

2010-07-31 17:33:45
- Jag förstår precis hur du menar. Önskade att jag kunde få skriva ner allt, verkligen ALLT, eftersom det är det jag är ute efter. En intressant blogg med intressant innehåll. Men om det kan gå så långt att jag blir hemskickad är jag nog tvungen till att censurera en hel del, tyvärr..
Men om det är så att ni vill ställa några mer personliga frågor och få reda på lite mer djupa händelser så finns jag även över mejlen!


- Vill första tacka! Det är såna här kommentarer som gör mig ännu mer mottiverad!
Jag ska verkligen försöka att hålla bloggen så uppdaterad som möjligt, med både bild och vardagligt snack. Blir nog även något videoinlägg om det vill säg!



- Jag tog tag och prata med min mentor i början av vårterminen detta år. Första pratade jag enskilt med henne, då vi också bokade en gemensam tid min mina föräldrar för att få papper underskrivna m.m.
Jag berättade precis som det var:
"Hej, jag ska till hösten åka som utbytesstudent under 1 år tid och skulle behöva lite hjälp"
Jag fick skriva under ett papper där jag har tillåtelse att ta ett år "ledigt" från skolan, studieår, och sedan komma tillbaka och ha kvar min plats (slippa söka om osv.). Svårare än så var det inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0