Anna Westergren -

Rastlös..

2010-07-14 15:12:40
Nu när man äntligen har fått sin placering blir man så otroligt restlös, i alla fall jag blir det!
Jag vill ha mail om ny info, vet vad som komma skall, massor av bilder m.m.
Fick ju som sagt ett brev imorse, vilket jag kan läsa om och om igen för att vara säker på att jag inte missat något.

Har dessutom pratat lite enskilt med Mary (värdmamma) på facebook, och även med min värdsyster Josephine (från Belgien). Såvitt jag vet så pratar hon franska, så det är nog bäst att jag börjar repeterar mina franska skills från högstadiet.

Jag kan lägga upp en bild över huset, men tyvärr en väldigt dålig. Man ser liksom snett fram ifrån, från ett ganska så långt avstånd. Men man kan urskilja sig något i alla fall.
Eller ska jag vänta tills en bättre bild kommer?

Kommentarer
Postat av: fredrika

bara lägg upp den så kan du ju lägga upp båda bilderna, det är kul att se :D

2010-07-14 @ 16:44:41
Postat av: Felicia

Håller med. Lägg upp en nu och några bättre senare :D

2010-07-14 @ 23:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0