Anna Westergren -

Peace and Love 2010

2010-07-06 23:59:41
Tänkte berätta lite nu kortfattat om min P&L veckan, blev en hel del bilder så jag tar dem mest beskrivande.

Emil och Alexandra, i väntan på att få komma in på campingen. Tunga saker detta, axelband som skär in i axeln. Underbart..
Och här börjas det, i vårat massiva tält. Rent och fint, jadu.
Kall burkmat var det som till mesta dels gick ner, under veckan. Mat är ändå mat, eller hur?
Skådade en hel del as grymma band! Såg bl.a. Europe (ovan), Hoffmaestro, Robyn, Vampire Weekend, Johnossi, Markus Krunegård, Miike Snow, The Hives, Jay-Z, Kent, John Fogerty m.m.
Campet jag bodde i. Hade det riktigt bra i vårat lyxtält (blå/grå), konstigt nog klarade sig det riktigt bra under hela veckan.
En ler pöl där det samlades allt, och då menar jag allt! Luktade inte precis blomma kan jag lova, mm..

Får räcka med bilder nu, kanske kommer upp fler sen men just nu orkar jag inte. Upp tidigt imorgon för tandläkar besök, gillas gillas gillas! Natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0