Anna Westergren -

Just nu

2010-07-13 05:58:54
Egentligen är jag inte så pass trött, men jag borde vara...

Jag är vaken. Jag är vaken denna tid, bara sovit i ca 4 timmar på grund av den äckliga värmen.
Och inte känner jag av någon trötthet heller, så lusten att försöka somna om finns inte. Den försvann redan när jag skulle lägga mig första gången..
Så vad gör jag nu. Jo, jag sitter på verandan med dörren öppen och försöker njuta av den luft som finns. Tung och fuktig...
Nä vad sägs som att jag kommer med något viktigt är på bloggen.
Som ni kanske har märkt så är designen lite förändrad, mer inriktad på mitt utbytessår!
Har hittat lite information om min skola, så för att roa mig själv sätter jag mig ner och skriver lite om den. Ska försöka hitta en bild över hela campus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0