Anna Westergren -

Ganska torrt?

2010-07-30 19:31:07
Eftersom det är ganska torrt nu på ny information från min värdfamilj så blir det även ganska torrt här med..
(men som sagt, Mark har lovat bilder m.m, så det kommer väl nu snart)

I alla fall. Jag undrar bara vad ni vill läsa och se mer av här i bloggen?
Är det något annat förutom utbytessåret? Något som jag har missa angående utbytessåret?
Ni får gärna ställa frågor om ni har några såna, jag är öppen för det mesta!

Nä, men nu ska jag nog fixa mig lite sedan dra mig mot Sara för lite fredagsmys!
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Louise

När och vad berättade du för din mentor/skola att du skulle åka?

2010-07-30 @ 20:56:22
Postat av: Felicia

Du behöver bara göra precis som du gör. Det här kommer nog bli en av mina favvo bloggar! :)

Men jag vill typ höra om hur det är i skolan och i hemmet, om det är som du tänkt dig och... Ja Allt typ :D Gärna bilder också :) på olika saker när du är där.

Kram!

2010-07-30 @ 23:06:39
Postat av: nils

något som jag tkr skulle vara riktigt intressant är hur fritiden när du väl kommit där, fester och sånt och hur det är kontra hemma. Dock kanske det kan vara lite dumt att skriva om sånt ifall nån olämplig läser din blogg så du kan riskera att bli hemskickad. de som är lite dirty och förbjudet brukar ju som sagt ofta vara lite mer spännande och roligare att läsa :)

2010-07-31 @ 03:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0