Anna Westergren -

Fredag

2010-07-16 10:31:42
Idag är det varmt, precis som vanligt. Jag kommer förmodligen be ge mig ut i solen ett tag och fylla på med lite brunhet. Men innan jag gör det tänkte jag berätta lite av dagen har att bjuda på, och en pytt liten mängd ny info om värdfamiljen.
  • Kl. 12.30 ska jag ta den allra sista spruta, gardasil, här i sverige i alla fall. Sedan har jag en hepatit spruta kvar som jag tar i USA. Tiden är knapp här, så vi fixar det sista over there.
  • Efter det åker jag vidare till staden för att köpa lite saker, ah saker.
  • Sen är det verkligen tid för att börja packa, inte till usa riktigt än utan till frankrike. Jag åker i natt och blir borta i 10 dagar! Tänkte berätta lite mer om det sen.
  • Efter packningen ska jag försöka hålla mig vaken till 02.45 för då bär det av!
Om värdfamiljen:
Dem två senaste dagarna har jag pratat konstant med min värdmammas barnbarn Kaitlyn. Tydligen är Marys barn där på besök med sin familj, hela vägen från Kansas. Tyvärr kommer jag inte träffa henne innan dem åker tillbaka.
I alla fall, jag vet nu att dem har en liten hund som heter Sadie och en stor som heter Ford. Har tyvärr inte fått någon bild på dem, men dem lovade att skicka. jag vet även att Mary har ett till barnbarn som bor i North Carolina, lilla Jasmine på 8 år som kommer ofta över dit. Att det bor många i min ålder i samma område som mig, vilket känns skönt!
Mer än så vart det inte. Men Mark, värdpappan, som förövrigt är ganska lik Kenny Rogers (tyckte min pappa i alla fall) i fall ni är sugen på att få en bild över honom. Aja, han har lovat att komma med mer info, så vi siktar på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0