Anna Westergren -

Det allra sista, innan avfärd.

2010-07-12 17:10:21
Jag SMÄLTER!! Man kan nog krama ur mig och Sverige går under av all svett. Uffh...
Och ändå sitter jag inne, mer skugga går inte att hitta. Ah, fyfan det enda man gör är att klaga på vädret. Sverige, vilket jävla kameleont land.
Så istället för att gå och dö någonstans så tänkte jag skriva ner lite av det jag har kvar att göra/fixa innan jag åker.
  • Intervju på ambassaden den 29 Juli.
  • Köpa dem återstående presenterna till värdfamiljen. Två böcker, en om Sverige (alla månader) och en kokbok om svenska bakverk. Båda på eng, ofc.
  • Boka klipptid.
  • Planera packningen och sen.. ja, packa.
  • FÅ EN PLACERING! Blir lite bitter om jag får den medan jag är i Frankrike. Eller det är väl skönt att få den, men jag vill vara hemma när det händer!
Vet inget mer, men kommer väl på senare.
Nu ska jag dricka kall cola och svettas ännu mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0