Anna Westergren -

Bättre har jag mått

2010-01-09 06:29:54
Kolla först och främst på tiden. Ah, vad fan gör jag upp nu? En lördag?

Innan jag somnade idag vid 01.00 strejkade magen och huvudet sprängdes, jag trodde aldrig jag skulle få somna på riktigt. Lyckligtvis fick jag mig tre timmars sömn, men vad hjälper det?
Efter att inte kunnat somna om igen bestämde jag mig för att läsa en stund, jag slukade boken och två timmar flögg iväg. Vid det här tillfället var jag så trött att jag såg i syne.. nästan. Tog det positivt då jag trodde att jag äntligen skulle får den tio timmars som jag åtminstånde behöver.
Men nej.

Har legat nu i drygt en timme och bara kollat ut i intet.
Bra start på dagen!

O.C nu, ååhh törstig, FAN jag vill sova!

Kommentarer
Postat av: Pam

Sv: okej, ska försöka sen, jag har mkt smink nu på sistone men det är bara för att mitt face är fet. inte alls som den var förut, jag fösöker att dölja det, men snart när jag blir som förut ska jag sluta..

2010-01-11 @ 13:45:52
URL: http://soetpam.blogg.se/
Postat av: eva

love to OC :) vad roligt! har du skickat in papper och allt? Jag fegade ur och tackade nej i sista stund.. men jag kommer säkert ångra mig grovt senare! KRAM

2010-01-11 @ 18:18:21
URL: http://evas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0