Anna Westergren -

Svarar på kommentarer!

2010-12-14 21:30:33
- Jo visst kan jag det.. när det är städat he.he


- Ja kanske det haha, får se om det kommer upp något senare i någon vblogg!


- Cheerleadingen gick åt skogen.. Det har varit fullt både under football season och nu för basketball season. Under våren är det typiskt "Bring it on" cheerleading, när man tävlar mot andra skolor. Skulle vara hur roligt som helst, men tyvärr så måste man vara ganska duktig, med volter och hela skiten. Nja inget jag kan lära mig på en kvart!


- 24-25 med Kings of Convenience ♥


- Svar nej, jag har ingen storesyster överhuvudtaget. Kanske skulle vara kul, vad vet jag!


- Du behöver inte vara orolig! Tänkte precis sådär jag med i början, men det är lättare än vad man tror!
Har för mig att jag skrev ett inlägg om min första dag, vet dock inte vart jag kan hitta det. Men allt gick jätte bra!


- Det är inte så tydligt så som det är i filmerna, inte på min skola i alla fall. Men visst kan man se olika grupper, vi har våra egna bord under lunchen osv. Men dock är det mer grupper som en hel hög med freshmens sitter vi ett bord. Vita Juniors vid ett annat, ett gäng latinamerikaner vi ett bord osv. Vid mitt bord är det i alla fall väldigt blandat. Vita, svarta, juniors, seniors, sophmores. Men jag vet i alla fall en tjej med asiatisk utseende som sägs vara jätte populär, och såklart så är hon väldigt bitchig. När det kommer till mig så tycker väl alla att det är väldigt spännande med en utbytesstudent. Vet inte..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har jäkligt bra musiksmak! Gillar dina videoinlägg. :)

2010-12-15 @ 00:04:33
Postat av: Amanda

Ångrar du att du inte valde de homosxuella paret som du fick placering hos först? Vilken stat var det de bodde i nu igen?



Hoppas allt går bra! Ska själv åka som utbytesstudent 2011/2012 och din blogg inspirerar mg jätte mycket.

Kram

2010-12-15 @ 09:55:22
Postat av: Madde

Tränar du cheerleading på din skola? :)

2010-12-25 @ 22:06:42
URL: http://missduchess.devote.se
Postat av: Mathilda

TACK! Jag är anmäld och till hösten bär de av! :D

2011-01-07 @ 01:03:00
URL: http://meliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0