Anna Westergren -

Snow day = School closed!

2010-12-16 12:17:19
Hej alla fina!

Vi fick reda på igår att det skulle börja snöa under natten och förmodligen pågå med både snö och regn in på dagen. Såklart går ju alla helt crazy about it, så först blev skolan uppskjuten 2 timmar, yey börja 09.30 istället vilket är en BIG deal här, sovmorgon!! wooho. Men dom uppmanade oss att hålla utkik på en hemsida som visar om skolan är closed or delay.

Så ja, jag vaknade nu runt 06.00 tiden, vilket vanligtvis är lite sovmorgon det med.. tragiskt.. har varit upp nu i drygt 20 min och nyss så ringde skolan och berättade att dom skulle hålla stängt idag. FYFAN VAD SKÖNT! Jag är fortfarande sjuk, men jag har fortfarande en hel del homework, så den här dagen behövdes verkligen!

Även om vi nu kommer få en makeup day i februari, då vi egentligen skulle vara lediga. Men du det sket jag i, för det behövs så jävla mycket just nu! PUSS på vädret ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0