Anna Westergren -

Julafton. Va! Imorgon!?

2010-12-23 19:10:15
Jadu, Christmas Eve tomorrow.
Varje år har den här dagen och dagarna innan julafton vart så speciella för mig. Jag har alltid känt julkänsla, men i år känner jag absolut ingenting..
Den här dagen är som vilken dag som helst. Typ en vanlig dag i oktober eller november, nä inte ens december känsla.. Lite tråkigt eftersom Julen är min favorit högtid, och jag hade verkligen sett fram emot att få uppleva en riktigt amerikansk jul, vilket det tyvärr inte ser ut att bli.

Men bara det här gör att jag ser fram emot nästa års jul, hemma i sverige. Kommer inte ta den lika föregiven som visa andra år. Så jag antar att jag får se det på detta vis, lite mer positiv. Att jag har något att se fram emot nästa år!

Har även något riktigt stort att se fram emot i februari hihih! Men jag tänker inte berätta förän det är helt klart. Men helt otroligt apkul kommer det att bli. Tjooohooo!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ska du åka till hawaii? :D läste på andra utbytesstudenters bloggar om det!

2010-12-24 @ 12:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0