Anna Westergren -

ISE Bowling, Northgate and GO KNIGHTS

2010-12-08 04:07:47
Tänkte berätta lite snabbt om dom tre senaste dagarna!

Söndag var det bowling med ISE gänget. Sån oroligt trevlig grupp! Träffade på Santa och fick ett skapligt dåligt resultat. Skamligt..
Måndag följde jag med Kelsey och Jessika till Northgate för lite fönstershopping. Satt ner i någon timme med en smoothie och snackade high school drama, eftersom det finns SÅ mycket att prata om när det kommer till det ämnet. heh
Idag Tisdag tog jag först äckelbussen hem, blev upphämtad av Kelsey 10 min efter jag kommit hem. Vidare hem till henne där Jessika och Jasmyne väntade. Umgicks i någon timme, 16 and pregnant and snacks. Sen bar det va till skolan igen för att kolla på basketbolls matchen. GO knights - tog hem segern !
Imorgon Onsdag så har vi early release runt 12.00 tiden så ska iväg och äta lunch med ett gäng från skolan. Mysmys

Kan berätta att jag har super planer som väntas komma 1 1/2 år framåt! I'll promise you, it will be the best ever!




Kommentarer
Postat av: hanna

kan du berätta lite mer om drama class eller vad det heter, jag är jätteintresserad av det :)

2010-12-08 @ 17:40:28
Postat av: Sara

kan du inte berätta din plan? :) men blir så nyfiken, collage eller ? ;)

2010-12-08 @ 22:16:27
Postat av: Sara

kan du inte berätta din plan? :) men blir så nyfiken, collage eller ? ;)

2010-12-08 @ 22:17:08
Postat av: Johanna

hej, jag ska åka som utbytesstudent till usa nästa höst och jag funderar på det här med delstatsval. Valde du något? trivs du i North Carolina? jag har nämligen funderat på att välja den regionen..

tackar för svar! :)

2010-12-09 @ 09:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0