Anna Westergren -

Have some good news!

2010-12-04 03:48:59
Veckan har varit lång, väldigt jobbig men allt har nu ordnat sig. Vi pratade med Sue, som är en av area-representaterna som vi har här, om allt möjligt av det som hänt. Jag kommer inte berätta vad vi gick in på, jag är fortfarande förvirrad kring det hela men vi har nu ALLIHOPA bestämt att börja om HELT från början. det har varit en massa missförstånd en lång period nu vilket leder till konflikter, tyvärr...

Men allt är slut diskuterat och vi har nu bestämt att börja om från början helt enkelt. Med det menar jag att vara helt ärlig och öppna med varandra, prata och göra mera saker med varandra.

Jag känner en STOR lättnad över det här, eftersom jag visste inte hur länge till jag skulle klara av detta.
Men men, allt är nu som nytt (typ). Jag har haft en rolig och trevlig kväll med värdfamiljen här, och är helt redo för att må bra och ha roligt igen!

En sak, som ett tecken på förändring är att vi bland annat ska få måla om våra rum. Mitt just nu är helvitt, vilket jag tycker är snyggt i vanliga fall, men här blir rummet bara tomt och tråkigt. Så jag ska lägga till lite färg, vilket kommer att bli vårt projekt under jullovet!

Fina läsare! Tack för allt stöd jag har fått av er under denna jobbiga period. Låt oss nu lägga allt tråkig bakom oss (mig), glöm dom negativa inläggen och blicka framåt! Bara för att jag hade det jobbigt under en månad så ska jag inte sitta här och deppa över det resten av tiden. Gjort är gjort och jag har lärt mig en massa, vilket också var meningen med detta år. Att lära sig nya saker! Puss
Bild från i måndags, Me, Kelsey and Pascale

Kommentarer
Postat av: Usa 2012-13! längtar:)

är du junior eller senior?

och hur är det med homecoming? har man bara det sista året eller hur fungerar det? kan du förklara lite ?

kram:)

2010-12-04 @ 20:49:31
Postat av: Nicole

Vad härligt att höra! Hoppas du får det jättekul nu, resten av tiden!



Ååh, vad kul, vilken färg ska du välja då? :D

2010-12-04 @ 22:20:37
Postat av: siri

Va bra att höra att allting har löst sig nu!



ps. Ska snart till MN på ett utbytesshalvår! Är ASTAGGAD

2010-12-04 @ 22:59:51
URL: http://siriiusa.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad skönt att allt börjar lösa sig för dig! Det är du värd :D Lycka till med allt och god jul och gott nytt år!

2010-12-19 @ 10:59:29
URL: http://annafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0