Anna Westergren -

Dec 5th - Let it Snow Let it Snow!

2010-12-05 04:57:40
Har börjat med min comunity service som varje utbytesstudent måste göra under året. Hjälpte till i kyrkan med att fixa till lunchbags till hemlösa. Bättre och mycket trevligare än att sitta och halvsova under gudstjänsten som hölls precis ovanför oss.
Sen började det snöa! Och jaaaaaaaa, alla här goes crazy about it. Nästan så det är pinsamt, kanske kom 1cm haha och folk går ut och "leker" i snön..
Julgranen är uppe, jag har haft en otroligt trevlig dag/kväll med värdfamiljen. Har fått till uppgift att fixa Jansson frestelse till julbordet, och nej det kommer inte smaka som pappas, uuuhh saknar westergrens jul redan!

Kommentarer
Postat av: Amanda blivande utbytesstudent 11/12

Hej Anna!

Jag ska åka som utbytesstudent 2011/2012, är jätte taggad och går in på din blogg typ två gånger per dag minst haha. Den är jätte jätte bra, och jag hoppas verkligen att allting löser sig för dig!



Håller på med mitt personliga brev, och jag undrar om du skulle kunna berätta lite vad du skrev i de?

Och om bilderna också, vad hade du för bilder?



Kram

2010-12-05 @ 10:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0