Anna Westergren -

All my love to the Westergren family!

2010-12-06 03:35:30
Jag vet att jag är en stark människa, annars skulle jag inte vara här där jag är nu helt själv under tio månaders tid. Men jag skulle helt ärligt inte ha kunnat klarat detta utan er, far, mor och bror!
Jag saknar er så mycket att det gör ont! Ni har verkligen varit det bästa stödet, och jag är så tacksam för att jag har er.
Under dessa, snart 4 månader så har jag och min storebror Johan kommit närmre varandra. Jag saknar dig för du är sådan otroligt unik person och jag vet att du saknar mig för att du vet att jag alltid finns där när du behöver prata.
Mamma och pappa. Ni är såna underbara, starka människor som verkligen tror på mig och har hjälpt mig till den jag är idag. Även om jag har hamnat i det svårast och mest krångligast problem så tror ni på mig, ni känner mig rätt. Jag vet inte vilka ord jag ska använda för att förklara hur mycket ni betyder för mig!

I love You Guys!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Aaaw, vad gulligt skrivet! De är nog stolta över att ha dig som dotter/syster!

2010-12-06 @ 13:40:47
Postat av: mammis

Du ska tro att du är något.Du ska tro att du är lika god som alla andra,och alla andra är lika god som du.Du ska tro att du är lika klok som andra,ibland klokare.Du ska veta att du är lika bra som andra.Om du vet att du gör ditt bästa,kan du uppskatta dem som är bättre.Ibland vet du mer än andra.Du är inte förmer än andra,men du är enastående som alla andra.Du duger till mycket.Skratta åt dej själv och din värld-det gör dej fri.Du ska tro att många bryr sig om dej.Du ska tro att du kan lära andra en hel del och lära av dom.Varför?För att du är någon.Du behövs!

2010-12-06 @ 15:49:53
Postat av: Pappis

Hello Gosan!

Tack för de fina orden de fick mig att gråta av glädje och saknad.

Så ett citat:" En pessimist är lycklig när han är olycklig"

Fin bild på mig ....



Kram Pappis

2010-12-06 @ 19:22:23
URL: http://annakw.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaaw vilken gullig familj du har.

önskar min också var så,.....

2010-12-11 @ 21:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0