Anna Westergren -

WOW vilken kväll!!

2010-08-15 16:20:01
Jag har i natt och igår kväll fått upplevt något så fantastiskt! Avskedsfesten blev mer än lyckad och jag är så lycklig lottad som har såna underbart fina vänner!

Idag mår jag som jag förtjänar, även om det värsta har gott över och jag bara känner mig trött efter att bara fått två timmars sömn. Men skit i om jag mår dåligt, detta när något som kommer sitta fast bränt djupt i minnet som alltid kommer finnas där. Precis så som jag vill ha det!
Fick super fin presenter som jag kan ta med mig över till staterna!

Det blev även en kväll fylld av tårar, jag kunde verkligen hindra mig själv utan det rann bokstavligt talat floder av tårar. Det var först förän igår kväll som jag verkligen insåg att jag åker nu på Tisdag, vilket kom som en chock för min del. Jag kan börja gråta nu om det är så, extra känslig dem här dagarna..

Nu är det bara 2 DAGAR KVAR tills jag sitter på flyget, och jag har sååå himla mycket att göra att jag inte vet vad jag ska börja.. Både den här dagen och i morgon kommer jag vara så upptagen, att jag nästan måste sätta upp ett schema för ett få in allt och alla innan jag åker.

Bilder från kvällens trevligheter kommer om ett litet tag, tyvärr så vart det inte så många men vi får skrapa ihop något!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Så utrolig gøy :) Hvem reiser du med?

2010-08-15 @ 21:09:54
URL: http://mly.blogg.no
Postat av: anonym

Vars i usa är det du ska bo?:) din blogg är super bra!

2010-08-16 @ 10:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0