Anna Westergren -

Walmart and new mobile

2010-08-22 23:53:49
Här är min nya lilla leksak!
Kameramobil. Fick den för 100 dollar och då ingår det också två månaders fri sms, internet m.m. Och om ni från Sverige ska ringa så kostar det 10 cent i minuten för mig, vilket inte är alls så farligt!
Har även varit inne på Walmart idag eftersom Jag och Jo var tvungen att köpa hem lite hygienartiklar. Hittade TREsemmé shampoo och balsam för ett jävligt lågt pris. Konstigt nog var det typ det billigast man kunde hitta. Saker som Head&Shoulders och Garnier var mycket dyrare. Så tummen upp för det!
Filmen där jag visar mitt rum m.m tar väldigt lång tid att ladda upp på youtube, men det är påväg!

Kommentarer
Postat av: Jossan

CVS är typ billigare på sånna saker :P Så du vet :)

2010-08-23 @ 02:23:54
URL: http://josefineglad.blogg.se/
Postat av: niklas

Hej! Var köpte du den där telefonen? Är nämligen på jakt efter en...

2010-08-23 @ 21:48:33
URL: http://niklasiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0