Anna Westergren -

Update på förra inlägget.

2010-08-01 17:12:07
Har suttit och tänkt ett tag nu över om det verkligen är så smart att lägga ut vad min värdfamilj ska få..?
Jag menar, än så längevet jag att min värdsyster (Joséphine) har hittat min blogg, och det kan även mina värdföräldrar göra. Översätta m.m.
Så jag bestämde mig för att inte göra ett inlägg om det, inte just nu i alla fall. Men det får i så fall bli när dem väl fått presenterna. Då lovar jag att det kommer upp ett inlägg, för jag vet själv hur det var för mig innan jag skulle åka. Det är mycket man vill ha tips om!
Så, så fort jag kommit dit ska jag lägga ut, kan jag även i samma inlägg skriva om dem uppskattade det eller inte, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0