Anna Westergren -

Update på förra inlägget.

2010-08-23 10:13:31
Jag vaknade precis utav någon som helst anledning. Klockan är lite över 04.00 på morgonen och jag är hyffsat pigg!
Kollade nyss till benet och det finns inget annat än goda nyheter. Det är varken svullet eller har några konstiga färger (även om det kanske kommer så småningom). Det ända är att det har kommit en massa blod från det pyttelilla såret jag fick, annars är det inget mer!
Jag har testat att gå på det, och det verkar vara mycket bättre än i igår ikväll. Nu har ju jag legat stilla med benet i några timmar så det kanske blir lite värre senare, men ingen svullnad eller missfärgningen!
Puss på dig mamma, du behöver inte vara orolig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0