Anna Westergren -

Tisdag

2010-08-03 10:45:41
Målarna fortsätter att väcka mig alldeles för tidigt, men idag tvingade jag mig själv att somna om och heey, jag lyckades!
Jag är en sån person som håller mig borta från att vara jätte sjuk, men är i stället små förkyld året om..
Som nu t.ex. Jag mår piss och känner för att bara ligga i sängen hela dagen, men det kommer inte att hända. Eller kanske, eftersom målarna är verkligen överallt så sitter jag här inlåst på rummet.
Aja, jag vet att så fort dagen börjar gå kommer även jag börja må bättre. Sen på kvällen brukar det vara tillbaka igen. Great..

((Senare kommer det upp en sak som kanske uppskattas av er som är lite nyfikna. Jag kan berätta att är en sak om skolan.))

Två saker som jag skulle vela uppmärksamma er om är den nya klockan i menyn till vänster och min mail adress. Den röda som ni ser har den svenska tiden, medan den svarta visar vilken tid det är i Durham som ligger ca 16 km från samhället där jag bor.

Ovanför "Sök i bloggen" texten ser ni en ytligare röd tex " Kontakt: [email protected] ".
Här har ni min mail i fall ni blir sugna att skriva eller ställa några mer privata frågor (som kanske inte kommer upp i bloggen). Jag ska vara så öppen som möjligt, för att hjälpa er ni som undrar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0