Anna Westergren -

Svar på frågor

2010-08-10 10:47:43
Hej Jasmine!

- Jag behövde inte övertala mina föräldrar så speciellt mycket, eftersom jag hade i några år pratat om hur roligt det skulle vara att åka som utbytesstudent i framtiden. När vi väl började diskutera det hela på allvar så insåg dem hur mycket jag vela detta, att jag tog det på stort allvar när jag visade dem olika organisation (vilken som var bäst och billigast).

- Det är sant som du säger, det kostar en hel del pengar. Men jag vill inte framstå som bortskämd när jag säger att det var mina föräldrar som betalade allt, dem ville att jag skulle få uppleva det dem inte hade möjligheterna att få göra när dem var yngre. Jag kan verkligen inte beskriva hur tacksam jag är över det här!

Jag tycker verkligen att du ska ta chansen att åka! Det ger så många fördelar i framtiden med jobb och dig själv som person!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0