Anna Westergren -

Svar på frågor

2010-08-23 19:54:10
- Nej jag har inte börjat skolan ännu, på Onsdag är det dags!
Men ikväll ska jag iväg på öppethus då jag får reda på vilka ämnen jag får av dem jag valde och även testa på dem i ca 5 minuter.


- Jo (som vi kallar henne) kommer ifrån Belgien, och pratar i vanliga fall franska.


- Min skola heter Northern High School.

Är det något mer ni undrar så är det bara att fråga!
Jag har filmat hela nedervåningen och utsidan av huset nu, så jag ska så fort som möjligt lägga upp det!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Heej ! Gud, jag älskar din blogg , du är grym :D

Tänkte bara fråga lite saker :)

1. Behövde du ta med/ köpa handdukar och sånt eller stod familjen för de?

2. Hur länge har du ridit ?

3. Är din värdfamilj sträng ?

2010-08-23 @ 22:43:46
Postat av: Alexandra

Heej ! Gud, jag älskar din blogg , du är grym :D

Tänkte bara fråga lite saker :)

1. Behövde du ta med/ köpa handdukar och sånt eller stod familjen för de?

2. Hur länge har du ridit ?

3. Är din värdfamilj sträng ?

2010-08-23 @ 22:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0