Anna Westergren -

Svar på frågor

2010-08-11 17:53:12
Det gör mig glad att du tycker det! Ska verkligen försöka mitt bästa med att hålla bloggen uppdaterad (:
- Yes, det är precis som du säger. Detta år kommer bli ett studieuppehåll från min skola här i Sverige, precis som om jag skulle ta ledigt ett år för att göra annat (typ.., haha). Så ja, jag kommer att börja där jag slutade om man säger så. Skulle ha börjat tvåan nu, men börjat istället då med 94.orna (född 1993) nästa höst när jag kommit hem!



- Hej! Jag åker mer Explorius och mitt första delstatval var South Carolina.
Det är inte så jätte vanligt att man får dem delstatval man gjort, men jag hade turen på min sida och fick mitt andra val. North Carolina!



Funderar på om jag ska fixa en riktigt frågestund snart?
Aja, säger till i så fall!

Kommentarer
Postat av: Olivia Hack

Frågesund gillas ! :)

2010-08-11 @ 21:53:32
URL: http://oliviahack.blogg.se/
Postat av: faye

Vad är du mest nervös inför? träffa familjen? första dagen i skolan?



älskar din blogg btw, keep going! :)

2010-08-12 @ 12:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0