Anna Westergren -

Söndag

2010-08-22 18:07:18
Vill först bara säga att ni som tyckte jag såg ledsen eller nedstämd ut på den senaste vloggen, ni behöver inte vara otroliga. Det var sent och jag hade inte sovit på ett helt dygn, dessutom är jag jätte förkyld vilket gör en på sämre hömor. Men jag är jätte glad över att vara här! Verkligen!

Haft en lugn morgon här i hemmet. Pratat med mor och far över skype, tagit en skön dusch, spelat tv-spel m.m.
Ska byta om snart eftersom vi ska iväg och köpa lite saker nu på eftermiddagen. Blir nog stallet ikväll också!
Har precis filmat övervåningen här, så det kommer alldeles strax upp!
Men som sagt, ni behöver inte vara oroliga!
När man är sjuk som jag är så känner man sig liten och svag, då får man oftast lite hemlängtan. Men jag är på bättrings vägen så jag ser verkligen fram emot detta år!
Fick nyss reda på att vi ska åka nu iväg och köpa mobil, så filmen kommer upp lite senare!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0