Anna Westergren -

Q&A

2010-08-31 01:27:02
- Min lärare har porträttet för tillfället, men jag skulle få tillbaka det snart, så kan visa det då!


- Vi var på "Restoring Honor". En stor samling då dem hedrade bla. America i sig, talet som Martin Luther King höll, det var 50 års jubileum, typ. Men om du söker på Restoring Honor så kan du läsa mer.


- Jag har alltid varit blyg, men under dem senaste två åren så har jag verkligen testat på dem saker som jämt fått mig att tänka "kan jag verkligen göra/säga så, vad skulle hända om jag gjorde det, skulle allt bli bara en jävla röra och helt fel?" Och den klassiska "vad skulle dem tycka och tänka om mig om jag nu gjorde eller sa så?" Såna typiska tankar. Men istället har jag tagit ställning och börjat tänka att livet är alldeles för kort för att sitta och oroa sig vad andra tycker och tänker, att skratta åt sig själv när man gjort något pinsamt gör situationen mycket lättsammare istället för att visa att man tycker det är pinsam. Jag har alltid varit en sån person som tänker innan handling, vilket är bra, men inte när det blir för mycket. Så där har jag börjat släppt och göra saker, om det nu går snett så vad gör det. Jag hoppas du förstår vad jag försöker att säga, livet är alldeles för kort för att oroa sig om små saker.





Kommentarer
Postat av: Lina

Låter som du har det mycket bra där borta! Är det en stor skola? Hur många elever är det?

Kram!

2010-08-31 @ 11:58:56
URL: http://linalilja.webblogg.se/
Postat av: Stephanie

Angående blygheten jag var precis som du och jag gjorde ungefär samma grej för att försöka ta sig ur det :)

2010-08-31 @ 23:49:01
URL: http://stephaniecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0