Anna Westergren -

Pack pack. Washington DC!

2010-08-27 22:22:04
Håller på att packar för fullt!
Ska äta lite först, sen bär det av till DC och stannar där över helgen!
Mark och Mary ska ju på något event, och om vi nu inte är intresserade så har vi tillåtelse att åka runt i DC på egen hand och gå dit vi vill. Ganska skönt att dem redan fått ett hyfsat förtroende för oss!
Finns en hel del att turista på, tänkte bla. leta redan på något ställe att shoppa på. Har dock inte så jätte mycket pengar på mig, men något kan väl få komma tillbaka med hem.

har lovat mig själv att ta en massa kort. Dator hänger med, men jag vet inte hur mycket tid jag kommer att ha framför datorn, måste tyvärr ta med en hel del läxor att arbeta med. Kul kul....
Aja, önskar er en toppen helg med mycket sol. Vet inte riktigt hur kallt det börjat blivit hos er i Sverige? Här är det i alla fall alldeles för varmt, sol och molnfritt.

Puss på er, så hörs vi! ♥

Kommentarer
Postat av: Julia - Utbytesstudent i Iowa, USA 10/11

Hoppas du får det roligt i Washington :)

Jag har fått min placering nu och om du vill får du gärna ändra min länkning som du har och skriva att jag ska till IOWA och min nya bloggadress http://juliamerica.blogg.se

Tack så mycket på förhand!

2010-08-27 @ 23:27:56
URL: http://juliamerica.blogg.se/
Postat av: Tessan

det är svinkallt här, fyfan!!!

2010-08-29 @ 12:56:28
URL: http://thereseglad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0