Anna Westergren -

Måndag, måndag, måndag.

2010-08-09 08:24:57
Idag är det en sån där dag som man är på jätte bra humör pågrund av morgondagen som kommer bli fantastisk! Just därför sitter jag här, kl.08.00 på morgon och inte kan somna om. Det händer så otroligt mycket nu..
Först och främst, imorgon är det dags för mig att ta ut tandställningen!!! ÄNTLIGEN!!
Men bara därför kommer den här dagen gå galet långsamt...
Ska inte försöka tänkte på det så mycket, så rullar nog dagen på som vanligt!

Den här helgen som varit handlade mycket om min familjen, med mycket prata och god mat både Lördag och Söndag. Nu är det endast 8 dagar kvar, där jag ska hinna planera, packa, köpa det sista, säga hejdå till mina vänner och ta bort tandställningen. Ingen lugn stund här inte.

8 Dagar!! Galet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0