Anna Westergren -

Måndag den 16 augusti

2010-08-16 11:24:49
Herre min gud, vad det är stressigt nu!!
Jag har så mycket att packa, men ändå måste jag göra en massa andra saker där i mellan!

- Ska träffa Bella över lite lunch, kanske hur längesen sist jag såg henne.
- Ska handla den sista presenten till min värdfamilj.
- Skaffa en, en liters påse till handbagaget.
- PACKA!!!
- Träffa Eddie över en fika senare idag, men det beror på hur långt jag kommit med packningen.
- Ska även träffa Tessan som varit i USA i 3 veckor nu, och inte hunnit sagt hejdå.

HJÄÄÄÄÄÄLP MIIIG!!

En sak som var kul när jag tittade in på statistiken imorse, var att hela 163 unika besökare var här inne igår och läste om mitt faaaantastiska liv! Det gjorde mig glad! Hihi.

Nä nu måste jag börja ladda alla elektroniska saker, och allt som hör till inför sin packning. Jag lovar att jag ska svara på allas frågor, så fort jag har tid!
GAAH, jag åker imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0