Anna Westergren -

God morgon New York!

2010-08-18 12:26:14
Bild, nyss tagen från balkongen.
Klockan är snart halv sju på morgonen här i New York. Man börjar dagen med att kika ut genom fönstret och ser tre små små vildkattungar som leker nere vid parkeringen!!

Pigg och glad och ser verkligen fram emot en hel dag inne i Manhattan!
Dagens schema ser ut så att mellan sju och åtta har vi frukost, men tio i åtta så ska vi samlas i loddyn och ta bussen sen prick in till The City! Där är det sightseeing mellan 9-13, lunch efter det och sedan 6 timmars freetime! Bussen åker tillbaka till hotellet vid 7 på kvällen, så de får man välja om man vill äta middag på manhattan eller hotellet. Såklart så utnyttjar man tiden man har när man väl är på Manhattan.
Internet är väldigt segt när det gäller att ladda upp bilder, så jag får göra det när jag kommit till min värdfamilj!
Puss på er, så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Johan Westergren

Vilken härlig utsikt på nå sätt! Speciellt den upphöjda motorvägen och höghusen längre bort i bilden. Ta många bilder i NY nu! Have fun! :)

2010-08-18 @ 17:45:24
Postat av: Mamma

hej vännen.kul att du har kommit fram,trotts en massa strul.oj vad jag skrattade när jag fick syn på ditt sovrum.ett typiskt maria hollywood sovrum med många kuddar,men inga toffsar.har berättat för farmor och eva att du har kommit fram.dom hälsade så mycket.nu ser vi fram emot morondagens bilder.

puss puss mamma och pappa o allie...

2010-08-18 @ 18:29:51
Postat av: Pappis

Hej Gos!

När du läser detta har du säkert sett lite av Big Appel som du förstår är det för lite med tre dagar. Jag började förstå att du är borta idag och det känns redan tomt,när jag är lite låg, som idag, kan du alltid muntra upp mig.

Det har regnat i över 24 tim här. det är nog alla som saknar dig som gråter.

Ha det så bra och håll i pengarna och viktiga papper

Kram från pappis

2010-08-18 @ 23:26:50
URL: http://annakw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0