Anna Westergren -

Torsdag, idag, idag, idag.

2010-04-29 08:16:59
Har just nu en skön sovmorgon, dock ser inte vädret lika skönt ut. Grått och kallt. Hoppas på att det klarnar upp lite senare!
Ska alldeles snart börja fixa mig, inget mer med det.
Det enda som riktigt stör mig denna morgon är mina tänder. Nu när all smärta har försvunnit och ska det börja klia som FAN. Har ingen koll på vad som händer där bland rötterna, men huuaa kliar det gör det!
Så då kommer jag vara grinig över det hela dagen, så grått väder passar väl ändå ganska bra in på min dag.
Jag fortsätter lite på min lista här nedanför angående tänderna.

Jag är inte glad över...
- att tänderna kliar som fan och jag får psyk över att jag inte kan få det att sluta!

Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0