Anna Westergren -

Söndag

2010-04-11 22:54:19
Påsklovet är slut, och nu väntas det inga mer ledigheter fram tills sommaren, förutom några fjuttiga studiedagar.
Och självklart ska solvädret slå till nu, sista dagen. Tyvärr fick jag inte njuta så mycket av det fina, riktiga vårvädret eftersom historia uppgifterna hindrade mig. Jag vet inte hur många timmar jag suttit med dessa utan att komma någon vart.

Tur nog bjuder morgondagen på en mjukstart med lite teater. Det uppskattas!
Så om en måndag börjar bra, lär väl hela veckan se någorlunda okej ut. Och det ser så ut att fin vädret kommer hålla i sig till onsdagen, 17 dagen!

Dags att krypa i säng. Kan tyvärr inte ge upp historian än, så den får följa med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0